2014. 05. 15.

Amiért május 25-én elmegyek...

Május 25-én azért megyek szavazni az EU-s parlamenti választások napján, mert
- szeretem szülőföldemet, ahol az életet kaptam és ahol személyiségem kibontakozása elkezdődött.
- 1950. augusztus 20-án a csíkszentsimoni Szent László templomban Isten gyermeke lettem, ahol elsőáldozáshoz járultam és ahol első ünnepélyes szentmisémet mondtam.
- A Székelyföld ezen szögletében tanultam meg, hogy családunk mellett a krisztushívők nagy közösségéhez és a magyar nemzethez is tartozunk. Ennek a közösségnek értékei és javai mindannyiunké, amelyet ápolnunk és gyarapítanunk kell.
Édesanyámmal 2014-ben

- A székelykapu galambugos része az elköltözött elődökre figyelmeztet, akik Istennél vannak a mennyben. Ők mindannyian értékeket vettek át, gyarapítottak és adták tovább, ami most a miénk. Szent István királyig visszamenőleg 36 generációval (egy generáció 27,7 év) számolva egyenesági felmenőm száma 68.719.476.735 írva hatvannyolcmilliárd-hétszáztizenkilencmillió-négyszázhetvenhatezer-hétszázharmincöt (él édesanyám) személy iránti hála kötelez nemzetem szeretetére és érte való felelős cselekvésre.
(Kedves Olvasó, a több mint 68 milliárdot számláló eleink egyike-másika közös - akik a tér és idő rácsai nélkül színről-színre látják Isten -, ők a mi közös csomópontjaink, Barabási Albert Lászlóval szólva, be vagyunk hálózva. Ebben a nagy családban mindnyájan testvérek vagyunk. Ezért a te halottaid, az én halottaim is. A te gyermekeid az én jövőm is. Felelősek vagyunk.)
- A kereszténységemből kifolyólag, a Szentháromság egy Istenben való hit szintén kötelez arra, hogy szentháromságos módon éljek, azaz éljem meg az Atya-modelljét - tudjak kezdeményezni; ha más kezdeményezi a jót, akkor a Fiú-modelljét éljem meg - tudjak befogadó lenni; és a Szentlélek-modelljét is éljem meg, vagyis tudjak csapatban, másokkal közösen, együtt dolgozni. Ezért szavazni megyek. 
- Az erdélyi magyarságnak hivatalos parlamenti jelenléttel bíró szervezete csak egy van, és ez az RMDSZ.
Az RMDSZ-jelöltjeire szavazok a fenti szempontok alapján, és azért, hogy a magyarságnak több képviselete legyen a Brüsszeli parlamentben, ahol nemzetünk javaslatait előterjeszthetjük vagy jogainkért síkraszállhatunk.
- Szavazni megyek, mert Európa keleti fele átrajzolódik, mivel Oroszország is felébredt, de felébredtek a kisebbségek is. A térképeket mindig újra kell rajzolni, mert az országhatárok képlékenyek.
- Szavazni megyek, mert a román pártok vezetői veszélyről szónokolnak, és a sötétség erőinek "behívójával", a nemzeti veszély kártyával próbálják mozgósítani a lakosságot. 
- Május 25. tétje nagy. Mi nem akarunk Donyecket vagy Luhanszkot játszani, mi az Európai Parlamentben uniós eszközökkel tudjuk megvédeni közösségünket. Isten után ez az erdélyi magyarság ereje, és közösségünk biztonsága.
- A kelet-európai helyzetet mellőzve, a fent említett elveket figyelembe véve, megyek és megteszem május 25-én, amit megkövetel a haza, és amire szülőfalum temetőkapujának kőbevésett felirata figyelmeztet:

Szegény, gazdag, úr és szolga,

E sírkertbe jössz majd sorra.

Itt pihen meg fáradt tested,

Ha jól végzed be életed!

Kedves Olvasó, téged is szeretettel hívlak, gyere te is május 25-én szavazni, és hívjad ismerőseidet, hogy a Kárpát-medence magyarságának legyen hatékony ereje Brüsszelben.

Darvas-Kozma József

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése