2013. 02. 18.

190.000 km tett meg és visszatért a katolikus egyházba

Az Amerikai Egyesült Államokban történt az 1930-as években, hogy a világot körüljáró Edward Payson Weston visszatért a katolikus egyházba. Gyalog 190.000 km tett meg, vagyis ötször körüljárhatta a földet. Hogy miért lett katolikussá, elmondja maga:
"Életemben sok mérföldet gyalogoltam, sokféle várost és falut láttam sokféle emberekkel. A múlt télen utazásomban kis templomhoz értem. Azt mondták, hogy a Gyermek Jézusról Nevezett Kis Teréznek van szentelve. Nem is tudom, mi történt velem,  de imádkoztam a kegyelemért, hogy megtudjam az igazságot. Ettől fogva minden vasárnap imádkoztam e kegyelemért, és végre megtaláltam az utat a katolikus egyházba. 
Évekkel ezelőtt 8000 kilométert gyalogoltam, hogy az angol protestáns egyház javára dolgozzam, s hogy a papok az iszákosság ellen prédikáljanak. Bár tehetném meg ezt az utat még egyszer, hogy Fülöp apostollal minél több embernek megmondhassam: "Megtaláltam a Megváltót!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése