2013. 01. 17.

Hogyan tapasztaljuk meg Isten szeretetét?


Hogyan tapasztaljuk meg Isten szeretetét? - Hogyan teszi rendben Isten életünk alapjait?
Boldog Kalkuttai Teréz anya mondta el újságíróknak a következő esetet, hogy az emberek higgyenek Isten gyengéd szeretetében: „Egyszer egy édesapa fordult hozzánk ezekkel a szavakkal: ’egyetlen gyermekem a halálán van. Az orvos ezt a gyógyszert írta elő, csakhogy Indiában nem lehet beszerezni. Angliában kellene megvásárolni.’
Nekem személyesen van engedélyem arra, hogy a világ bármely részéről bármikor behozzak gyógyszert. S amíg az édesapával beszélgettünk, jött egy ember gyógyszerekkel teli csomaggal a kezében. Vannak ugyanis Kalkuttában megbízott embereink, akik a családokban megmaradt, feleslegessé vált gyógyszereket összeszedik. Kinyitottam a csomagot, s a legtetején éppen azt a gyógyszert találtam, amely a kislány gyógyulásához volt szükséges. Ha a gyógyszer a csomag alján lett volna, nem vettem volna észre. S az orvosságos dobozban éppen annyi tablettát találtam, amennyit az orvos előírt. Látjátok Isten szeretetét? – kérdezte Teréz anya” (Agapé, 1989, jan.15-16).
 **          
Ha nézzük az evangéliumot (Jn 2,1-11), akkor nyilvánvaló, hogy Jézus Krisztus alapjaiban akarta az emberi életet, családot rendbe tenni, és mindenki boldogulásának útját feltárni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése